Cicles Serrano

dilluns, 28 de gener del 2013

12ª MONTALBIKE

Aquest passat diumenge vaig assistir a la MONTALBIKE una de les marxes de la zona amb un recorregut mes ESPECTACULAR i dur a la vegada.

Van ser 42 km. i un desnivell de 1529 mts.
Ja feia dies que tenia l'inscripció feta perque durant tota la setmana m'ha acompanyat una mandra que no m'he la treia de sobre i em creava molts dubte si anar-hi o no.

Diumenge al matí em presento a Sant Vicenç de Montalt i de seguida em trobo en Sergi M. (i diu que no entrena, com està el paio) i l'Oscar M. que ens plantegem fer-la plegats.

Petardasso i marica l'ùltim enfilem un carrer amunt i comencen les corredisses, em passa com una fletxa la Noe http://www.lacabrasiempretiraalmonte.com/ les pulsacions les porto massa altes, no veig a l'Oscar vaig mirant enrere i no ve, en una de les primeres baixades m'atrapa, em porta de "puto cul" a les baixades (com baixa el tio), durant bona part del recorregut és ell que marca el ritme (diu que és troba molt bé), enfilem Santa Mònica i atrapem a la Noe agafa una estona roda però la deixem, anem a molt bon ritme.

Un cop arribem al pou de glaç l'Oscar se li encen el pilot vermell, jo li dic que l'esperarè el que fagi falta que ell a les baixades m'esperava, just el trencant que hi ha desprès del pou de glaç uns rampots descomunalts, vaig una mica més abançat però mirant de refilò que no el deixi molt enrere.

Una mica de puja i baixa i arribem a la pedra ferradura on fem un corriol espectacular (jo l'havia fet caminant a la marxa d'Arenys de Munt i ja el coneixia), com acostuma a passar ens diuen que ja està tot baixada i una petita pujada és el que us queda i una m... quedàven 2 o 3 repetxons d'aquells que fan molt malt a les cames.

Baixem per la riera i hem arribat esprintant a meta.

Molt content per ser la primera marxa de l'any  2.013, em faltava una mica de ritme però les cames han aguantat molt bé.

Aquí teniu les classificacions  http://www.xurribikers.com/doc/Homes.pdf

Ara vull fel.licitar a la gent dels xurribikers  http://www.xurribikers.com/ per tot, començant per com un poble tant petit té la capacitat d'ubicar tants vehicles, del recorregut any a any es supera, la senyalització, els voluntaris a totes les cruïlles, l'obsequis, tot plegat.


2 comentaris:

  1. Un plaer a ver compartit marxa amb tu, esperava aguantar el ritme fins el final pero els ultims 10 km em va engegar la reserva per falta d'alimentacio dies anteriors, pero ara estic molt mes motivat per seguir entranant dur i amb ganes de torna a coinsidir alguna sortida proximament dew.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oscar el plaer es mutuu.
      Cada dia et veig millor i amb ganes de seguir progressant, segueix així.
      Si vols diumenge anem a Sta. Maria de Palautordera a fer una altre marxa.
      Cuida't

      Elimina